22 de Febreiro de 2018

Correo | Favoritos  | Imprimir   

A concellería de cultura de Burela programa para este martes de entroido, unha festa infantil de disfraces e unha filloada. O mércores rematarán as festas co tradicional enterro da sardiña

12-02-18

Burela, 12 de febreiro de 2018. A Concellería de Cultura fai un balance positivo do desfile celebrado onte, a pesares de que a choiva ameazou a súa saída. O edil José Díaz destacou o bo ambiente e dixo que hai que seguir apostando polo Entroido e pola inclusión de máis comparsas e charangas. Díaz lembra todas as actividades que aínda quedan por celebrarse. Hoxe, luns, os nenos e nenas gozarán dun taller de cociña e pola noite será o Luns de Farrapo. Mañá, martes, que é festivo en Burela, será a festa infantil de disfraces na carpa instalada na praza do Concello e a continuación terá lugar a filloada. As actividades do Entroido rematarán o mércores co tradicional Enterro da Sardiña.
O concelleiro de Cultura comentou que “desde la Delegación de Cultura del Concello de Burela queremos hacer un balance de lo que fue el desfile de ayer con las incorporaciones que había de premios nuevos para charangas y comparsas, y aumentando otros. La participación estuvo bien, quizás hubiera sido mejor si el tiempo acompañase algo más aunque al final es verdad es que no llovió desde las cinco y media en adelante, y el tiempo respetó bastante. Aún así había esa amenaza de lluvia clara y eso hizo que gente que estaba inscrita no viniera. De todas formas el balance es bueno, con buen ambiente ayer en la praza do Concello y en general en todo Burela. Gente participando sobre todo en grupos de adultos, también en infantil y parejas. Creo que hay que seguir apostando por dar estos premios que dimos este año y seguir intentando atraer más grupos, charangas y comparsas, que pienso que al final son los que más ambientan los carnavales”.
José Díaz lembrou que “hoy lunes tenemos de cuatro y media a seis y media, en la praza de abastos, un taller de repostería de carnaval para niños organizado por Gaia. Y a las ocho hay una quedada en la carpa do Concello de los grupos de Burela, Ledicia, Dambara y Arume además de la charanga O mellor de cada casa. La idea es vestirse con ropa vieja en este lunes de farrapo. Saldrán por las calles de Burela para ambientar esta noche y que sea positivo para todos los hosteleros. Puede participar quien quiera, solo tienen que acercarse a la carpa a las ocho de la tarde”.
O responsable de Cultura engadiu que “mañana nos queda la fiesta infantil del Día do Neno y como novedad tenemos esa filloada que está patrocinada por la comisión de fiestas de Burela con reparto de filloas, rosquillas y chocolate a un precio simbólico de 50 céntimos, un poco para ambientar ese Día do Neno, día de las familias, y ofrecer estos postres que tanto nos gustan en carnaval. Esperemos que haya buena participación también en el desfile que celebraremos”.
Finalmente José Díaz sinalou que “cerraremos el Entroido 2018 el miércoles con el Entierro de la Sardina que organiza Dambara. Es bueno ver esa sardina porque es un trabajo que hace la Asociación de Axuda ao Enfermo Mental da Mariña a la que agradecemos desde el Concello que hagan algo tan bonito y tan simbólico como ya lo fue el año pasado”.

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive