21 de Agosto de 2018

Correo | Favoritos  | Imprimir   

Esgotadas as entradas para o espectáculo de Touriñán e Carlos Blanco, que estarán este venres 15 na Casa da Cultura de Burela

12-06-18

Burela, 12 de xuño de 2018. Esgotadas as entradas para o espectáculo de Touriñán e Carlos Blanco, Somos Criminais, que estarán este venres, 15 de xuño, na Casa da Cultura. O concelleiro de Cultura, José Díaz, lembra que haberá dúas funcións, ás 20:00 e as 22:30 horas, e salienta que é un dos pratos fortes da programación cultural de Burela.
José Díaz subliñou que “tenemos el evento más importante, yo creo que no sólo de junio sino uno de los del verano, es este viernes 15 la actuación en el auditorio municipal de Burela de Touriñán y Carlos Blanco con su espectáculo Somos Criminais”.
O edil comunicou que “están todas las entradas agotadas. Lo dejamos aclarado porque nos están llamando preguntando. No va a haber ninguna entrada de venta en taquilla finalmente porque se vendió absolutamente todo para esos dos pases, que recuerdo que el primero es a las ocho de la tarde y el segundo a las diez y media. Dos pases que fueron necesarios y yo creo que si se hace un tercero también congregarían gente”.
Díaz lembrou que “son dos humoristas que pasaron por aquí con todos sus espectáculos en los últimos tres años, y que espero que lo sigan haciendo porque está claro que gustan, que atraen a muchísima gente y nos divierten. Juntos hay muchas ganas de verlos”.
O concelleiro de Cultura espera que “el día 15 pasemos una noche agradable junto a estos dos grandes humoristas que tenemos en Galicia”.

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive