Site icon Crónica3.com A Mariña

O Centro Comercial Aberto de Ribadeo reparte 12 mil euros en premios na campaña de Nadal

RIBADEO (FNC) .- Empeza a campaña de Nadal do Centro Comercial Aberto de Ribadeo que destina a premios un total de 12.000 euros. O primeiro premio será unha viaxe por valor de 1.000 euros a contratar en calquera das axencias de viaxes pertencentes ao Centro Comercial Aberto. A campaña desenvolvese do 18 de decembro ao 5 de xaneiro.

Nota de Prensa

LA CAMPAÑA DE NAVIDAD DEL CENTRO COMERCIAL ABERTO DE RIBADEO SE DESARROLLARÁ  DEL 18 DE DICIEMBRE AL 5 DE ENERO. EN ESTE 2.009 DESTINA A PREMIOS 12.000 EUROS. EL PRIMERO SERÁ UN VIAJE POR VALOR DE 1.000 EUROS.

Ribadeo, 17 de diciembre de 2009. Mañana da comienzo la campaña de navidad del Centro Comercial Aberto de Ribadeo, que destina en este 2009 a premios un total de 12.000 euros. Los establecimientos asociados repartirán entre sus clientes boletas o sobres sorpresa con las que podrán obtener premios en el momento. Se ponen en juego 1.500 bolsas de rafia ecológica reciclable, 350 alfombrillas de ratón,  30 premios de 50 euros y 75 de 20 euros para gastar en los establecimientos hosteleros de Ribadeo, además de 100 premios de 50 euros y 150 de 20 euros para consumir en cualquier establecimiento asociado al CCA ribadense. El primer premio consistirá en un viaje por valor de 1.000 euros a contratar en cualquiera de las agencias de viajes pertenecientes al Centro Comercial Aberto. Todas las personas que reciban un boleto tendrán por lo menos la posibilidad de participar en dicho sorteo que coincidirá con el de la lotería de Reyes.

La entrega de los vales de compra se hará efectiva en las oficinas del  CCA hasta el 15 de enero de 2.010 y serán canjeables en cualquiera de los establecimientos participantes en la campaña sólo durante del mes de marzo, mes en el que se realizará una campaña especial del Centro Comercial Aberto.

El presidente del CCA y de ACISA, Gervasio Cao, destacó que “neste ano decísmolle adeus a aquel tradicional premio dun millón das antigas pesetas ou dos 6.000 euros que levábamos dous anos sen poder entregar. Ese premio que antes era considerado moi importante perdeu impacto social e entón agora preferimos repartir 11.000 euros en premios de 20 e de 50 euros co que será moita máis xente a beneficiada por esta campaña, ademáis dos regalos directos que os clientes dos establecementos de Ribadeo poidan recibir xa en canto abran os boletos ou sobres que lles entregarán nas tendas”. Cao subrayó que “outra das novidades desta campaña será que todos eses vales van ter que canxearse nas oficinas do CCA para seren consumidos no mes de marzo, no que estamos a preparar un mes fantástico, un mes azul ou algo así, no que a hostelería, o comercio, o Concello faremos actividades para seguir a promocionar Ribadeo como centro tradicional de compras”.

Por su parte el alcalde, Fernando Suárez, dijo que “con esta campaña o que se pretende é que moita xente poida vir comprar a Ribadeo e que os clientes teñan máis alicientes ainda para visitar a vila e os seus establecementos comerciais. Queremos que veña máis xente, sobre todo aquela que nunca veu a Ribadeo, e cremos que esta campaña é atractiva dabondo para eso”.

Gervasio Cao agradeció  a la Consellería de Economía e Industria el apoyo económico que siempre le ha brindado de forma importante al Centro Comercial Aberto de Ribadeo.

Exit mobile version