Site icon Crónica3.com A Mariña

Entroido Participativo en Burela

Entroido Participativo en Burela

No presente curso académico pretendo finalizar a diplomatura na universidade de Santiago e obter o título de educador social. Umha das matérias que me resultou mais atractiva é a denominada “Practicum III”, precisamente porque nos obriga a fazer trabalho de campo durante vários meses. É umha maneira de ver se estamos preparados para principiar a desenvolver a vida laboral.

Apetecia-me fazer esse trabalho formativo em Burela. Comentei-lho ao professor, que aceitou a minha proposta, e outro tanto ocorreu no Concelho de Burela, onde me apresentei à concelheira de Cultura e às pessoas responsáveis dos serviços sociais na entidade municipal. Comentei a possibilidade de trabalhar sobre o Entroido, o que foi bem recebido, e elaborei um projecto de festa participativa, sempre com a orientaçom do tutor universitário e do pessoal do concelho.

Sinto-me satisfeito de que algumhas das propostas fossem tidas em conta à hora de organizar a festa deste ano. Moi especialmente a referente ao concurso para o desenho do cartaz oficial do Entroido e à votaçom popular que se está levando a cabo para escolher umha das propostas.

Em primeiro lugar, quero transmitir os meu mais sinceros agradecimentos a todas as pessoas que desenharom propostas de cartaz. Em total temos 33 candidatos, cujas obras se podem ver na Casa da Cultura durante estes dias. Agradeço também o apoio de todas as pessoas que estám a passar estes dias pola Casa da Cultura para dar-lhe o voto ao seu cartaz preferido. Devemos salientar neste sentido que a imensa maioria das e dos votantes som gente nova da vila, o que me resulta gratificante.

Em segundo lugar, e de jeito especial, agradeço o apoio e a participaçom na actividade de entidades como a “Asociación de Axuda ao Enfermo Mental da Mariña”, a associaçom “Camiña” ou o centro “San Anibal” sem os quais seria impossível que este projecto ficasse completo, fosse inclusivo e tam diverso. Nom esqueço a colaboraçom do pessoal da Casa da Cultura, da Biblioteca Municipal, da Casa da Juventude, dos colégios e institutos de Burela, da Cruz Vermelha e -sobre todo- das companheiras e companheiros trabalhadores do Concelho de Burela que sempre me apoiárom.

Aproveito esta oportunidade para estender o convite a passar pola Casa da Cultura e votar polo cartaz preferido. A exposiçom e a urna para depositar o voto estám ubicados na Casa da Cultura de Burela e a mostra ainda estará aberta até a Segunda-feira (luns), 14 de Fevereiro. O horário etabelecido é de 11 a 13 horas e de 18 a 20 horas.
Bruno Faustino Durán

Exit mobile version