Site icon Crónica3.com A Mariña

O Concello de Cervo gastou 88 mil euros en dedicacións do goberno municipal no ano 2011

Nota de prensa

Nota de prensa

Lara Méndez quere dar leccións de aforro mentres multa a Cervo con 23.000 euros

-O goberno cervense denuncia a dobre moral do grupo socialista e da súa voceira, Lara Méndez que, mentres demanda medidas de aforro ao Concello, utiliza a Deputación para perxudicar as arcas municipais aprobando unha inxusta sanción de 23.000 euros.
-Os responsables do executivo local lémbranlle aos socialistas que o gasto político no exercizo de 2011 foi de 88.000 euros, 8.000 euros menos que no exercizo de 2007.
-Lara Méndez e Xosé Antón Estúa están cobrando polos seus postos de deputados provinciais preto de 80.500 euros, case tanto como todo o goberno de Cervo.

Cervo, 13 de xaneiro de 2012 A concelleira de Medio Ambiente de Cervo, Begoña Alonso, criticou hoxe a actitude do grupo socialista, que denunciou hai uns días as medidas de aforro enerxético que porá en marcha o goberno municipal e pediu recortes de persoal. “El PSOE nos quiere dar consejos de cómo ahorrar, pero antes debería pensar en lo que están haciendo ellos mismos, y en concreto su
portavoz, Lara Méndez, que como vicepresidenta de la Diputación no sólo no contibuye a mejorar Cervo, sino que además apoya una multa para el Concello, desorbitada y sin fundamento, que se eleva a 23.000 euros. Una persona que hace perder dinero a su ayuntamiento no puede pedir ahorro”.

A edil de Medio Ambiente lembra ademais que o goberno local preocupouse por reducir os gastos do Concello dende o primeiro día, comezando polas asignacións políticas. No exercizo de 2007 as retribucións do alcalde e 4 concelleiros ascenderon a 96.000 euros, “mientras en el 2011 el gasto se redujo hasta los 88.000 euros, con comisiones de gobierno contempladas e incluyendo las retribuciones del alcalde, 5 concejales y una persona de apoyo a las políticas sociales”.
Deste xeito, segundo Begoña Alonso, “Cervo cuenta en este mandato con más personas trabajando a favor de los intereses de sus vecinos y al mismo tiempo la reducción del gasto político nos permite disponer de más dinero para invertir directamente en el
ayuntamiento”.

Begoña Alonso lembra que esa contía está moi preto dos máis de 80.000 euros que perciben Lara Méndez e Xosé Antón Estúa polos seus cargos de deputados provinciais polo PSOE e o BNG respectivamente. “Dos personas que no están haciendo nada por Cervo están percibiendo unas retribuciones semejantes a las que cobran 7 personas que sí trabajan por el municipio”. Además, la concejala popular añade: “Cómo van a aportar nada a la provincia y en concreto a su ayuntamiento cuando forman parte de una institución -la Diputación- cuyos propios líderes consideran inútil y prescindible?”.

Por último, Alonso considera que a proposta dos socialistas de prescindir de persoal do Concello é unicamente unha manobra para tratar de desprestixiar o labor do executivo local “y a sabiendas de que no pueden criticar nuestras acciones de gobierno sólo se les ocurre echar mano de la cuestión que más preocupa hoy en día: la economía”. Alonso engade que os socialistas “quieren distraer la atención de los cervenses para que pase inadvertida su verdadera aportación a los vecinos, quitarles 23.000 euros que se podrían utilizar para inversiones útiles”.

Exit mobile version