Site icon Crónica3.com A Mariña

ACISA demanda á Xunta ser un dos axentes de referencia na elaboración do plan definitivo de conservación da praia das Catedrais

Ribadeo, 10 de outubro de 2014. Acisa remite un escrito á Dirección Xeral de Conservación da Natureza no que reclama un estudo económico, social e turístico dentro do plan de conservación da praia Das catedrais. A Asociación de Comerciantes, Industriais, Servizos e Autónomos de Ribadeo pide que se teña en conta que “el motor actual de la economía de la localidad es el turismo, y junto a él el sector terciario, al que representamos”.

Acisa sinala que é a súa intención “estudiar en profundidad las necesidades de nuestros asociados para proponer posibles vías de actuación, respetando todo lo relativo a la conservación del monumento en sí”.

No escrito que Acisa presenta á Dirección Xeral de Conservación da Natureza refírese tamén á conservación do monumento natural e á divulgación dos seus valores naturais, xeolóxicos, culturais e paisaxísticos: “solicitamos que se tenga en cuenta a todas las administraciones implicadas (estatal, autonómica, provincial y local) y que incluyan a nuestra asociación como uno de los agentes de referencia en la elaboración el plan definitivo, ya que representamos a la mayoría de los empresarios del municipio, y consideramos que somos parte implicada y afectada por la regulación del arenal”.

Exit mobile version