O presidente do Real Club Náutico de Ribadeo, Ramón Acuña, destacou que “se varió un poco el trazado de la regata y, una vez dada la salida y tomada la boya de desmarque situada frente al Cargadero, se incluyó un triángulo entre la boya colocada en Arnao, la boya de virada situada fuera de la bocana de la ría y de nuevo la boya del Cargadero. Esto obligó a repetir la maniobra de salida de la ría para volver en una empopada desde la boya de virada a la línea de meta, lo que permitió que los barcos participantes sacasen sus velas de Spinnaker y Gennaker, que pusieron la nota de color en nuestra ría”.
Para este mércores 12 de agosto ás 17.00 horas está programada a última regata desta edición da 25ª Semana Náutica Ría de Ribadeo: o IV Trofeo Semana Náutica de crucero local. Pero ademais este xoves, 13 de agosto, a partir das 14.00 horas celebrarase unha zalea ata o muíño de As Aceas e os actos concluirán o sábado 15 ás oito da tarde coa entrega de trofeos.
Asemblea xeral Real Club Náutico de Ribadeo
Por outra banda, para este venres, día 14, ás 21.00 horas, en segunda convocatoria, celebrarase a asemblea xeral ordinaria de socios do Real Club Náutico de Ribadeo. Será no salón da primeira planta das instalacións do club.