Site icon Crónica3.com A Mariña

O ultrafondista navarro Ricardo Abad iniciaba en Ribadeo a última xornada do Camiño de Santiago benéfico en 4 ironman

ricardo-abad-ribadeoRibadeo, 1 de setembro de 2015. O ultrafondista navarrro Ricardo Abad partía na mañá deste martes dende Ribadeo rumbo a Compostela, para completar a xornada que lle queda dos catro ironman feitos no Camiño de Santiago desde o pasado sábado. O seu obxectivo é recadar fondos para os afectados por discapacidade intelectual e enfermidades raras a través da fundación que leva o seu nome, en catro xornadas consecutivas nas que se alterna a natación, a bicicleta e a carreira a pé. Recibiuno no porto de Ribadeo a concelleira de Medio Mariño, Paz Ermida. O Concello prestou a súa colaboración aportando o acompañamento de dous socorristas e unha lancha para acompañalo polo treito realizado a nado pola ría de Ribadeo.

O reto de Ricardo Abad é chegar en catro días –comezou o sábado en Fuenterrabía- a Compostela en 4 ironman: “estoy embarcado en un reto que es intentar completar 100 ironman en un año. Un ironman es una prueba de triatlón que consiste en cuatro kilómetros nadando, 180 en bicicleta y una maratón corriendo a pie 42 kilómetros 200 metros. Dentro de este reto, del bloque de los 100, intentamos hacer cosas para romper un poco la rutina, originales, diferentes. Hice un bloque de 8 ironman en Lanzarote, estuve 8 días consecutivos sobre el mismo recorrido, ahora tengo proyectado un bloque de 10 que arranco en Madrid el próximo día 2 de octubre y hasta el día 12”. Sobre o seu paso por Ribadeo dixo que “era un proyecto que me hacía mucha ilusión, hacer el Camino de Santiago por la costa en cuatro jornadas consecutivas, en cuatro ironman. Aquí estamos, a ver si terminamos hoy con esa última jornada que empezamos el pasado sábado allá en las playas de Fuentarrabía. La primera etapa fue entre Fuentarrabía y Laredo, la segunda entre Laredo y Colunga; la tercera fue Colunga-Ribadeo, y a ver si terminamos hoy la última jornada que nos lleva hasta Santiago de Compostela”.

Ricardo Abad contou este martes en Ribadeo que “llevo muchísimos años, desde los comienzos he colaborado con Aldeas Infantiles, con Unicef y con una asociación navarra de personas con discapacidad intelectual. Este pasado diciembre creé una fundación propia, una fundación que lleva mi nombre, Fundación Reto Solidario Ricardo Abad, y se trata de seguir en la línea de estos últimos años. Es una fundación que va a ir destinada a la discapacidad intelectual, a las enfermedades raras y a la investigación. Yo tengo una niña con una pequeña discapacidad y es una causa que siempre me ha movido. Dentro de la Fundación se trata de aunar esfuerzos. Estamos captando apoyo de empresas con esa filosofía de retos deportivos con compromiso social. Este año hemos empezado con este exigente proyecto de los 100 ironman. A ver cómo lo terminamos, ayer fue el número 50. Vamos con un poco de retraso, pero ahora vienen unos bloques grandes, de 10, que son los que realmente te hacen subir cifra. La idea es seguir con la fundación y crear cosas bonitas, proyectos chulos a nivel deportivo y seguir recaudando y captando apoyos para estas causas”.

Paz Ermida, concelleira do Medio Mariño, amosouse satisfeita coa colaboración do Concello neste proxecto, que axudará tamén a difundir a imaxe de Ribadeo: “púxose en contacto para solicitar axuda loxística, unha especie de embarcación que o acompañara durante a súa travesía na ría. Dende o Concello aportamos a colaboración dos socorristas, vai acompañado de dous socorristas e da embarcación que temos para socorrismo. Pediunos axuda e consideramos que son retos importantes. E sempre que dean a coñecer Ribadeo parécenos importante que a xente pense en Ribadeo para estas cousas e se sinta apoiado e que lle ofrecemos a colaboración que necesita”. A edil nacionalista subliñou o traballo realizado polo equipo de socorrismo de Ribadeo “porque sempre que se pediu a súa colaboración para participar nas diferentes actividades desenvolvidas na ría durante o verán aí estiveron”.

Exit mobile version