Site icon Crónica3.com A Mariña

O auditorio de Burela acolle o Concerto da Fraternidade con músicos do Conservatorio de Viveiro e as Escola Municipais de Xove, Mondoñedo e Burela

Burela, 22 de novembro de 2016. Este venres, día 25, o auditorio de Burela acollerá a celebración do Concerto da Fraternidade. Dará comezo ás 20:30 horas e intervirán arredor de 150 músicos, alumn@s do Conservatorio de Viveiro e das Escolas Municipais de Música de Xove, Mondoñedo e Burela.

O concelleiro de Cultura, José Díaz, quere “destacar la actividad que tenemos programada para este viernes 25 que es el Concerto da Fraternidade, que será a las ocho y media en el auditorio, a iniciativa del Conservatorio de Viveiro junto con las Escuelas Municipales de Música de Xove, Mondoñedo y Burela”.

O edil socialista cre que “es un proyecto muy ambicioso, muy bonito y ecléctico de fusión y unión, que es el camino que a lo mejor hay que seguir, no sólo en el tema musical o de educación sino a nivel general, buscar A Mariña como algo global y vendernos juntos sobre todo de cara al exterior por esa capacidad de tener un poco de todo”.

O responsable de Cultura salienta que “en lo musical la forma de mejor presentación es este Concerto da Fraternidade el día 25, a las ocho y media de la tarde y con entrada gratuita. Con la participación de alrededor de 150 músicos en total. El concierto, que constará de varias partes, está dirigido por el director de la Escuela de Música de Burela, Xan Carballal”.

Díaz insiste en que “a mí me parece un proyecto muy interesante, muy bonito y además cuenta con el apoyo de la Diputación de Lugo”. E convida “a todo el mundo a asistir porque estoy convencido de que merece la pena ver a todos estos músicos juntos y unidos en favor de la música y en favor de A Mariña”.

Exit mobile version