Site icon Crónica3.com A Mariña

O PP de Ribadeo esixe ao goberno local limpar e manter a Praza da Música para evitar riscos de caídas debido ao xeo

Ribadeo, 26 de decembro 2021. A vicevoceira do Grupo Municipal Popular de Ribadeo, Elena Sierra, advirte que “la situación de la plaza de la Música es de total estado de abandono”; xa que se atopa convertida nunha pista de xeo poñendo en risco aos veciños que teñen que facer uso da praza para acceder ás súas vivendas.

A popular lamenta o seu mal estado de conservación tendo en conta, especialmente que “existe una sentencia judicial que obliga al gobierno del BNG a, primero, arreglar la plaza de la Música y, segundo, a cuidarla y mantenerla. Pero nada de nada”, condena.

Sierra remarca que “ese juicio perdido por el gobierno del BNG tuvimos que pagarlo todos los ribadenses” e advirte que “también somos todos los ciudadanos los que pagamos el seguro y por eso a este equipo de gobierno le da lo mismo si el hielo llega a provocar algún accidente que esperemos que no suceda”.

O Grupo Municipal Popular de Ribadeo esixe actuar na limpeza e conservación da praza da Música porque “ya pagamos un juicio y no queremos seguir pagando las consecuencias de la falta de trabajo de un equipo de gobierno inexistente”.

Exit mobile version