Site icon Crónica3.com A Mariña

Concluíu en Ribadeo o curso sobre motores impartido por Apaga

Ribadeo, 21 de febreiro de 2022. Concluíu en Ribadeo o curso sobre motores impartido por Apaga e homologado pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade. A actividade enmarcouse dentro do novo plan de formación da Asociación de Profesores de Automoción de Galicia baseado na aula Investida.

O presidente de Apaga, Álvaro Doural, sinalou que “esta fin de semana terminamos o curso sobre motores coa parte referida ás prácticas, que o alumnado realizou o sábado e o domingo nas nosas instalacións”.

Doural lembrou que “este fin de semana terminamos el curso sobre motores con la parte referida a las prácticas, que el alumnado realizó el sábado y el domingo en nuestras instalaciones”.

Doural lembrou que “nuestra formación sigue con un nuevo curso de soldadura tig, que tendrá lugar los días 12 y 13 del próximo mes de marzo. El plazo para inscribirse termina el 5. Esta actividad formativa será impartida por el profesor de soldadura Andrés Álvarez López, del CIFP Avilés, y se abordarán los siguientes temas: principios del proceso TIG, selección del tipo de corriente, equipo de sondeo, electrodos no consumibles, metales de aportación, gases de protección, técnicas operativas, técnicas especiales, defectos típicos en las soldaduras y fallos en el equipo de sondeo”.

Os interesados poden contactar con Apaga a través do correo electrónico apagaribadeo@gmail.com ou dos teléfonos: 639.88.49.45 e 629.09.67.11.

Exit mobile version