Site icon Crónica3.com A Mariña

O luns conclúe o prazo para reclamar os premios de San Valentín sorteados por Acisa

Ribadeo, 18 de febreiro de 2022. O vindeiro luns, 21 de febreiro, conclúe o prazo para reclamar os premios de San Valentín sorteados por Acisa Ribadeo. Os afortunados ou afortunadas recibirán 3 experiencias, de 2 días de desconexión, que constan dunha noite de aloxamento e almorzo para dúas persoas, cada unha, a elixir entre 2.800 destinos nacionais.

Unha das papeletas, a 1.989, que foi entregada en Laboral San Antonio apareceu e a afortunada xa recolleu o seu premio nas instalacións de Acisa Ribadeo. Están pendentes de facerse co seu agasallo os posuidores da papeleta 4.266, entregada na Coqueta, e da 2.624, que se entregou en Boutique Valentina.

Desde Acisa subliñan que “los premios pueden reclamarse hasta el lunes, 21 de febrero, en las oficinas de Acisa Ribadeo de 09:30 a 14:30 en la calle San Roque 57 – bajo. Y durante el fin de semana, aunque esté cerrado nuestro local, pueden llamar al 672 24 82 26”.

E insisten en que “nadie tire las rifas hasta el día 22 de febrero, ya que de quedar algún premio desierto ese se volvería a sortear el martes. Tras el nuevo sorteo los números previos quedarán anulados”. Y añaden: “el sorteo se hará de la misma forma, no presencial, y será emitido a través del facebook de la asociación, con posterior comunicación de los mismos por nuestras redes sociales y los medios de comunicación”.

Exit mobile version