Site icon Crónica3.com A Mariña

O PP de Ribadeo censura ao goberno local do que di, “non ten interese pola limpeza e a reciclaxe”

Ribadeo, 25 de abril 2022. A vicevoceira do Grupo Municipal Popular de Ribadeo, Elena Sierra, censura “la falta de interés del gobierno del BNG por el reciclaje y la limpieza de Ribadeo”. Así queda acreditado tralas manifestacións de Sogama despois de que o goberno local, “como siempre, tratara de buscar un culpable de que los contenedores estuvieran a rebosar esta Semana Santa”. Pero, “ningún otro Concello de A Mariña tuvo problema. Solo Ribadeo”, apunta a popular.

A pesar das súas continuas advertencias, os populares temen que a situación se volva repetir no verán “porque no existe ningún tipo de planificación en este gobierno”, manifesta Sierra. “Ya no engañan a nadie: el pueblo está sucio, no existe baldeo nin desinfección de contenedores ni hay papeleras en puntos claves”, engade.

Sierra condena que na actualidade “hay un abandono total de Ribadeo” mentres que en anos anteriores “co goberno do PP Ribadeo era referente en educación medioambiental. Hoy es ejemplo de un gobierno que tiene a su pueblo sucio”, lamenta.

Ademais, engade que “es muy difícil reciclar” tendo en conta as dificultades que pon o goberno local coa súa desidia: “si rompe la tapa de un contenedor, ponen otra del color que no le corresponde”, apuntando como exemplo un caso no porto.

A vicevoceira explica que “desde el inicio de la legislatura venimos diciendo lo mismo y no nos equivocamos para nada: el gobierno del BNG se olvida por completo de la educación medioambiental”, conclúe.

Exit mobile version