15 de Decembro de 2019

Correo | Favoritos  | Imprimir   

O colectivo Buril sumase a outras entidades que participarán nun Maratón de Lectura en Burela

22-02-11

Nota de prensa

O Buril participará no Maratom de Leitura que terá lugar este 22 de Fevereiro em Burela, onde se dará leitura continuada a distintos trechos de obras da literatura galega desde as 9:00 até as 21:00 horas. O nosso colectivo soma-se assim a outras associaçons da vila que concluirám esta jornada de leitura a partir das 20:00 horas.

O texto escolhido polo Buril é um relato de Séchu Sende, do seu livro Made in Galiza, que leva por título Falar. O livro, publicado em 2007, recebeu o prémio Anxel Casal ao Melhor Livro do Ano, concedido pola Associaçom de Editores Galegos. No 2010 foi distinguido como a melhor publicaçom em curdo.

Séchu Sende é autor de outras obras, como Odiseas, acessível para a sua leitura em formato digital, Orixe, com a que ganha o Blanco Amor em 2003 e recentemente vem de publicar um livro ilustrado titulado Animais.

Desde o C.C. Buril queremos agradecer a colaboraçom de Séchu Sende, que acedeu com muito gosto a que déssemos leitura a umha pequena parte da sua obra neste Maratom Literário de Burela.

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive