MIMI: ‘TEMOS QUE SEGUIR TRABALLANDO, A SALVACIÓN ESTÁ A UN PARTIDO’
Despois da excesiva reprimenda do venres, no animado derbi lugués (2-0), o Burela FS Pescados Rubén retomará hoxe a preparación semanal con todos os sentidos postos na próxima gran cita da axenda ligueira. O Caja Segovia, sexto (21 puntos), chegará á pista de Vista Alegre o sábado, ante a atenta mirada das cámaras de TVG2 para disputar a 12ª xornada. Un dos laranxas máis activos na pista do Azkar, Miguel Castilla, Mimi (Madrid, 1981), falou da trascendencia do compromiso que se albisca no horizonte inmediato dos mariñáns: “Temos que seguir traballando e mellorar os aspectos que nos están freando. Estamos atravesando unha situación dura, pero temos que manter as ganas e a moral porque aínda queda moita liga por diante e o noso obxectivo, a salvación, agora mesmo está tan só a un partido” asegurou con coraxe o peche.
O burelista, que recalou na bisbarra na estrea da elite procedente do Triman Navarra, reflexionou sobre o resultado desfavorable no municipal de Lugo, un duelo no que a escuadra de Julio Delgado tiña depositadas moitas expectativas: “Polo que se viu na pista, creo que sería máis xusto o empate. Houbo unha parte para cada un; nós sempre tivemos opcións, pero a carencia de gol que levamos arrastrando dende o principio, uníndose ás baixas, roubounos o partido” explicou Mimi. O madrileño valorou o traballo defensivo e a reacción do Burela FS ante a presión inicial dos transportistas: “O Azkar estivo mellor na primeira parte, apertaron ben; o gol (minuto 11) chegou nunha perda de balón, pero soubemos manter a calma coa saída do porteiro-xogador”. As tornas cambiaron tras o descanso. “A segunda parte foi para nós, movemos ben o balón e creamos moitas ocasións, pero condenounos a falta de puntería, máis que a defensa do rival, que de novo aproveitou un contraataque (minuto 33) e non dubidou en finalizar”.
MIMI: ‘TENEMOS QUE SEGUIR TRABAJANDO, LA SALVACIÓN ESTÁ A UN PARTIDO’
Después de la excesiva reprimenda del viernes, en el animado derbi lugués (2-0), el Burela FS Pescados Rubén retomará hoy la preparación semanal con todos los sentidos puestos en la próxima gran cita de la agenda liguera. El Caja Segovia, sexto (21 puntos), llegará a la pista de Vista Alegre el sábado, ante la atenta mirada de las cámaras de TVG2 para disputar la 12ª jornada. Uno de los naranjas más activos en la pista del Azkar, Miguel Castilla, Mimi (Madrid, 1981), habló de la trascendencia del compromiso que se vislumbra en el horizonte inmediato de los mariñanos: “Tenemos que seguir trabajando y mejorar los aspectos que nos están frenando. Estamos atravesando una situación dura, pero tenemos que mantener las ganas y la moral porque aun queda mucha liga por delante y nuestro objetivo, la salvación, ahora mismo está tan sólo a un partido” aseguró con coraje el cierre.
El burelista, que recaló en la comarca en el estreno de la élite procedente del Triman Navarra, reflexionó sobre el resultado desfavorable en el municipal de Lugo, un duelo en el que la escuadra de Julio Delgado tenía depositadas muchas expectativas: “Por lo que se vio en la pista, creo que hubiera sido más justo el empate. Hubo una parte para cada uno; nosotros siempre tuvimos opciones, pero la carencia de gol que llevamos arrastrando desde el principio, uniéndose a las bajas, nos robó el partido” explicó Mimi. El madrileño valoró el trabajo defensivo y la reacción del Burela FS ante la presión inicial de los transportistas: “El Azkar estuvo mejor en la primera parte, apretaron bien; el gol (minuto 11) llegó en una pérdida de balón, pero supimos mantener la calma con la salida del portero-jugador”. Las tornas cambiaron tras el descanso. “La segunda parte fue para nosotros, movimos bien el balón y creamos muchas ocasiones, pero nos condenó la falta de acierto, más que la defensa del rival, que de nuevo aprovechó un contraataque (minuto 33) y no dudó en finalizar”.