27 de Xullo de 2017

Correo | Favoritos  | Imprimir   

O PP de Ribadeo denuncia o abandono do centro de día para persoas maiores por parte do goberno municipal

17-07-17

170717 CENTRO DE DÍA RIBADEO (2)Ribadeo, 17 de xullo de 2017. O grupo municipal do Partido Popular no Concello de Ribadeo denuncia o estado de abandono no que se atopa o centro de día para persoas maiores por parte do goberno municipal. O edil do PP Juan Estévez sinala que a entrada ás instalacións está chea de maleza desde hai moito tempo e critica outras deficiencias no inmoble.
O concelleiro popular Juan Estévez manifesta que “desde el PP queremos denunciar el estado de abandono del Centro de Día, ocasionado porque no hay un mantenimiento continuado en las instalaciones”.
O edil engade: “no nos digan que la hierba crece pues las fotos indican que lleva bastante tiempo sin tocar, así como la puerta que está sin pintura”.
Juan Estévez critica que “el gobierno se dedica a adecentar edificios fantasmas que, por cierto, a día de hoy seguimos sin saber cómo se van a gestionar, en detrimento de otros que sí están funcionando y deberían ser prioritarios”.
Para o concelleiro popular “non é de recibo este abandono por parte del equipo de gobierno de unas instalaciones donde se atiende a personas mayores”.
Estévez declara que “es un ejemplo más del abandono en el que este equipo de gobierno tiene a Ribadeo. Tampoco nos vale que salgan diciendo que la Xunta no aporta nada, porque en el año 2016 invirtió en este municipio 1.300.000 euros”.
O edil rematou comentando que desde o PP “instamos al equipo de gobierno a que atienda un poco más las prioridades de los ribadenses y que no abandone lo que tenemos”.

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive