A MARIÑA .- A mancomunidade de A Mariña nomea vocal ante notario a espera dunha funcionaria tras esperar meses a que esta tramite unha acta, segundo indica o representante popular Angel Cao. No relato dos feitos, Cao cualifica a situación de “surrealista” e aclara que “non é comprensible que un funcionario, que debe de estar para asesorar, informar e velar polo cumprimento da lei, sexa quen sen dar explicación algunha, atrase a entrega dunha acta máis de cinco meses”.
Nota de Prensa
NOTA DE PRENSA MANCOMUNIDAD DE MUNICIPIOS
UN FUNCIONARIO ES CAPAZ DE FRENAR LA CREACIÓN DE LA MANCOMUNIDAD POR MAS DE CINCO MESES.
No es muy entendible para nadie, que por la negativa de un funcionario en este caso la Secretaria accidental de la Mancomunidad y Secretaria del Ayuntamiento de Barreiros Doña Maria Antonia Martínez Barcia, a día de hoy estemos sin el acta de la sesión celebrada el día 21 de Abril de 2008.
Los hechos muy resumidos fueron los siguientes:
Celebrada la sesión le solicito que se me entregue el acta y la documentación relacionada con la Mancomunidad a primeros de Mayo, y ante la negativa a entregarme el acta, el día 26 de Mayo se mete un escrito en el Ayuntamiento de Barreiros, donde, Doña Maria Antonia Martínez Barcia es secretaria, solicitándole la entrega del acta, los libros de contabilidad e inventario de bienes, advirtiéndole de la responsabilidad que incurre por dejación de sus funciones.
El día 11 de junio, al seguir sin respuesta alguna de la Secretaria Doña Maria Antonia Martínez Barcia le dirijo un escrito a la Subdelegación del Gobierno y al Delegado Provincial de Presidencia informándoles de la situación, para que insten a la Secretaria Doña Maria Antonia Martínez Barcia a entregar el acta, al mismo tiempo el 12 de junio se notifica al Fiscal los hechos, por si son punibles de delito.
Ante el requerimiento de estos órganos; la secretaria Doña Maria Antonia Martínez Barcia, me hace llegar un borrador del acta sin firmar y sin nada que demuestre que es un documento oficial con validez alguna.
El día 21 de julio se le solicita que firme dicho borrador, o en su caso se nos entregue el acta redactada por ella, firmada, a lo que se niega una vez más.
Ante esta incomprensible postura por parte del funcionario citado Doña Maria Antonia Martínez Barcia, ( Secretaria del Ayuntamiento de Barreiros) que con su actitud paraliza cualquier intención de poner a funcionar la Mancomunidad, nos vemos obligados a convocar a todos los miembros de la Mancomunidad ante Notario, para de esta forma nombrar un vocal, con potestad para que pueda realizar cualquier acto, tramite, convocatoria o notificación, relativo a la Mancomunidad, así como la celebración de nuevas sesiones; esto fue lo que se hizo ayer día 27 en el Notario de Foz, con la asistencia de 19 miembros de la Mancomunidad, pertenecientes a 3 grupos políticos.
El relato de estos hechos parece surrealista, pero es como acontecieron y no es comprensible que un funcionario, que debe de estar para asesorar, informar y velar por el cumplimiento de la ley, sea quien sin dar explicación alguna, retrase la entrega de un acta de una sesión mas de cinco meses y que a día de hoy seguimos sin tener ni el acta ni los libros.
Es evidente que una vez una vez firmada la autorización por la mayoría de los miembros de la Mancomunidad, haré los requerimientos necesarios a Doña Maria Antonia Martínez Barcia (secretaria del Ayuntamiento de Barreiros) para que me entregue el acta de la sesión del 21 de abril firmada e intentar que se constituya la Mancomunidad, a pesar de los inconvenientes que Doña Maria Antonia Martínez Barcia nos esta poniendo.


















O xoves haberá unha gran sardiñada no Campo da Pascua e o venres dedicarase ao Día do Neno con atraccións a prezos populares. A organización corre a cargo da Comisión de Festas de San Xoán de Covas coa colaboración das administracións locais e autonómicas.
O lume iniciouse ás 14.51 horas do luns e para a súa extinción mobilizáronse, polo de agora, 2 técnicos, 10 axentes, 15 brigadas, 16 motobombas, 1 pa, 5 helicópteros e 7 avións.
Os subcampións foron Benja e Álvaro. O torneo reuniu no Real Club Náutico arredor dun centenar de xogadores procedentes de Galicia, Asturias e Castela e León, consolidándose como unha das citas máis destacadas do calendario musístico da costa lucense. Desde LuMus agradecen “el apoyo del Concello de Ribadeo, del Real Club Náutico de Ribadeo, de Mapfre y del resto de colaboradores y patrocinadores que hicieron posible esta cita, que dio comienzo a primera hora de la mañana y se prolongó durante toda la jornada del sábado”.
O festival De Cabo a Cabo, organizado por Fanto Fantini cunha achega provincial de 20.000 €, puxo en valor a diversidade cultural de Burela, onde o 10% da poboación é de orixe caboverdiana. A programación espallouse por varios espazos da vila con música, intervencións artísticas e torneos deportivos, e contou coa presenza de artistas como Baiuca, DJ Danifox, DJ Kandole, Batuko Tabanka, Lilaina ou Saya. A contribución da Deputación permitiu cubrir a infraestrutura técnica e loxística, así como os custos de organización e contratación das actividades.
Esta cita, xa consolidada dentro da programación estable do centro, permitirá ao público gozar dunha mostra do traballo artístico e formativo desenvolvido ao longo do curso polo alumnado da especialidade. A actividade constitúe unha oportunidade para achegar a danza á cidadanía e poñer en valor o esforzo, a dedicación e a evolución das alumnas e alumnos participantes.
O Concello destaca que este novo éxito é froito do compromiso, do esforzo e da dedicación constante do deportista, cualidades que lle permiten seguir acadando resultados destacados a nivel estatal. Desde a entidade municipal transmítense os parabéns a González Villares por este subcampionato de España.
A proba, organizada polo CP Altrúan, reuniu máis de 130 palistas dos seis clubs lucenses de augas tranquilas que participan na competición: o propio Altruán, o CD San Ciprián, o Club Kayak Foz, o CP Viveiro Urban Hotel, o Cidade de Lugo e o Club Fluvial de Lugo. O deputado de Mocidade Daniel García entregou os premios da proba, na que Club Fluvial de Lugo, Cidade de Lugo e Altruán coparon o podio por equipos. A Copa Deputación de Piraguismo, que conta de 6 regatas, organízase no marco da colaboración que a Vicepresidencia da Deputación de Lugo mantén coa Federación Galega de Piragüismo para a promoción deste deporte, ofrecendo aos clubs a posibilidade de participar en competicións federadas nas súas comarcas e contribuíndo así á consolidación de equipos de base.



