DANY PELEXARÁ POLA PRIMEIRA PRAZA
A pichichi de Primeira División, Daniela Domingos, Dany (16 dianas), volverá poñer ás costas o 3 laranxa para pelexar pola primeira praza da máxima categoría mañá ante o impoñente Atlético de Madrid Navalcarnero (La Estación, 20.30 horas), na clausura da 14ª xornada. A pivote brasileira, que viaxou ao seu país a mediados de decembro para renovar a súa documentación, aterrou esta mesma mañá en solo español, preparada para cumprir cos compromisos do Burela FS Pescados Rubén no derbi por excelencia do ano.
O equipo da Mariña poñerá a proba a imbatibilidade das madrileñas con todos os efectivos ás ordes de Javier Pardeiro, a excepción de Haydee, que ultima a recuperación da intervención de xeonllo á que foi sometida no mes de outubro. O Burela FS desprázase co reto de facerse co liderado en solitario da elite, ante un rival co que está empatado a 32 puntos e que non coñece a derrota; tan só cedeu puntos a domicilio en dúas ocasións, con 3-3 en Valladolid (4ª xornada) e Orvina (11ª).
As pupilas de Pardeiro realizarán esta tarde, ás 17.00 horas, o último adestramento antes da gran cita. Mañá, sobre as 11.00 horas, a expedición laranxa poñerá rumbo a terras capitalinas para afrontar o partido que pechará a impecable traxectoria do cadro mariñán durante a primeira volta, antes da 15ª xornada, na que tocará descanso.
DANY PELEARÁ POR LA PRIMERA PLAZA
La pichichi de Primera División, Daniela Domingos, Dany (16 dianas), volverá a poner a la espalda el 3 naranja para pelear por la primera plaza de la máxima categoría mañana ante el imponente Atlético de Madrid Navalcarnero (La Estación, 20.30 horas), en la clausura de la 14ª jornada. La pívot brasileña, que viajó a su país a mediados de diciembre para renovar su documentación, aterrizó esta misma mañana en suelo español, preparada para cumplir con los compromisos del Burela FS Pescados Rubén en el derbi por excelencia del año.
El equipo de A Mariña pondrá a prueba la imbatibilidad de las madrileñas con todos los efectivos a las órdenes de Javier Pardeiro, a excepción de Haydee, que ultima la recuperación de la intervención de rodilla a la que fue sometida en el mes de octubre. El Burela FS se desplaza con el desafío de hacerse con el liderato en solitario de la élite, ante un rival con el que está empatado a 32 puntos y que no conoce la derrota; tan sólo ha cedido puntos a domicilio en dos ocasiones, con 3-3 en Valladolid (4ª jornada) y Orvina (11ª).
Las pupilas de Pardeiro realizarán esta tarde, a las 17.00 horas, el último entrenamiento antes de la gran cita. Mañana, sobre las 11.00 horas, la expedición naranja pondrá rumbo a tierras capitalinas para afrontar el partido que cerrará la impecable trayectoria del cuadro mariñano durante la primera vuelta, antes de la 15ª jornada, en la que tocará descanso.