Ribadeo, 13 de febreiro de 2020. A galería ribadense Terra Branca lanza unha nova colección de reloxos minimalistas, rendendo unha homenaxe a varios enclaves marabillosos e representativos da comarca da Mariña. O branco e negro é o denominador común das novas creacións de Terra Branca.
José Ramón Leal, propietario de Terra Branca, explica que “es un primer paso hacia un concepto básico de diseño contemporáneo. Empezamos por diferentes enclaves de A Mariña como el Castelo de Castrodouro, de Alfoz; la playa de As Catedrais, la Illa Pancha, la Torre de los Moreno y O Cargadoiro, de Ribadeo. Pero no descartamos seguir haciendo modelos inspirados también en otros lugares de la provincia de Lugo y de Galicia”.
Leal engade que “estas colecciones encajan tanto en conceptos clásicos de decoración como en entornos de últimas tendencias”.
O propietario da galería ribadense cre que “estas colecciones encajan tanto en conceptos clásicos de decoración como en entornos de últimas tendencias”.
Esta nova colección de reloxos pódese ver e comprar xa en Terra Branca, en Ribadeo, na galería situada no nº 8 da Avenida de Galicia.
