29 de Outubro de 2020

Correo | Favoritos  | Imprimir   

Deputados do PP no Congreso apoian a transacional do BNG sobre Alcoa porque “es urgente y necesario”

13-10-20

 Madrid, a 13 de outubro de 2020. Os deputados do Partido Popular no Congreso apoiaron a transacional do Bloque Nacionalista Galego sobre Alcoa porque, afirman, “es urgente y necesario”. Con todo, dende a formación do PP afearon aos nacionalistas que quitasen da súa iniciativa a parte referida á aprobación do estatuto que garantiría a supervivencia da industria electrointensiva e a súa produción a longo prazo, grazas a un prezo da enerxía competitivo.

Na súa defensa, os populares puxeron en valor o apoio amosado polos gobernos do PP, como a Xunta de Galicia, e os representantes da formación en Madrid. O pasado 18 de setembro, na mesma sede parlamentaria, tamén compartiron a preocupación que ten esta industria en Galicia

“Llevamos diciendo que si no se aprobaba un estatuto se ponía en peligro la continuidad de la planta. Lo hemos dicho por activa y por pasiva. El presidente de la Xunta se lo ha transmitido a las ministras y, finalmente, ocurrió lo que veníamos advirtiendo”; de aí que o Grupo do PP censurase que o BNG obviase esta cuestión na súa iniciativa que, pola contra, si que figuraba na emenda presentada polos populares a dita trasnacional.

Concretamente, os populares lamentaron que o Grupo do BNG non aceptase incluír a aprobación dun estatuto que “realmente suponga una solución, que garantizase un precio estable, presumible y asumible y se tuviesen en cuenta las alegaciones de las tres comunidades: Galicia, Asturias y Cantabria”.

“La elimina no sé si por acción u omisión, pero está claro Sr. Rego que no quería la aprobación inmediata”, como así quedou demostrado, sinalan, o 31 de octubre de 2018, “cuando la ministra Rivera anunció su aprobación en el Congreso; el 5 de febrero de 2019 la ministra Maroto lo anuncia para dentro de tres meses; el 11 de marzo de 2019 Sánchez afirmó en un mitin en A Coruña que en nueve meses el Gobierno garantizaría el futuro de Alcoa; el 26 de junio de 2019, la ministra Maroto dice que se aprobaría según se configurase el Gobierno; y el 20 de enero de 2010, después de la repeticíón electroal y con el Gobierno de coalición configurado, la ministra Díaz también dijo que se haría en unos días. Y ahora ni se les oye, pero que han hecho ustedes?” preguntou Tristana Moraleja.

A deputada fixo este plantexamento porque cando se presentou o borrador en febreiro as empresas tamén dixeron que “es insuficiente y no garantizaba la continuidad de las electrointensivas”. “La realidad, sinalou, es que usted sigue presentando iniciativas y se atreven a retirar este punto. Y todo ello, apuntou, a que en el Parlamento gallego ya le han dicho cómo se tenía que hacer y ustedes han condicionado su pacto de gobierno al futuro de la planta de A Mariña”.

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive