IMPULSO PARA UNIRSE AO PELOTÓN DA PERMANENCIA (MANACOR, VENRES 25, 20.30 HORAS)
Arranca a segunda volta da Primeira División con outro compromiso da liga laranxa. O CD Burela FS Pescados Rubén emprenderá voo esta tarde cara ás Baleares para pelexar pola súa primeira vitoria, ante o Fisiomedia Manacor, un impulso vital para unirse ao pelotón da permanencia na máxima categoría. O pavillón Palma Arena acollerá a 14ª xornada mañá, ás 20.30 horas.
“Temos que repetir a actitude de Puertollano” di tallante o técnico, Julio Delgado, amosándose optimista: “Recuperamos a Christian e Mimi para as rotacións tras a sanción e xa temos a Cesinha, que aínda que carece de ritmo de competición xa demostrou unha excelente predisposición a semana pasada”, dixo o adestrador.
O capitán Juanma Marrube coincidiu na transcendencia da cita porque “volverá ser unha final para o Burela FS, cun rival da mesma liga” e incidiu na relevancia de comezar con bo pé o segundo traxecto da liga. “Sacar algo positivo en dous partidos lonxe da casa vainos dar confianza para comezar mellor a segunda volta en Vista Alegre, onde somos máis fortes” apuntou o Mariskal.
Tan só 4 puntos separan a cuadrícula de mariñáns e manacorís na loita pola supervivencia na elite. Na primeira volta, o luminoso favoreceu os insulares (1-5), no “xogo máis frouxo do Burela FS como locais” a xuízo de Juanma. “Polas referencias do anterior enfrontamento, sabemos que basean o seu éxito presionando ben o balón e aproveitando os erros en zona de inicio“, así falou do equipo do do que fora técnico do Lobelle, Tomás de Dios, e dos ex-laranxas Javi Rodríguez e Víctor López.
Tras as saídas do club de André e Dani Martín, Julio Delgado poderá dispoñer de todos os seus efectivos, a excepción de Silva, que non viaxa debido a unha leve lumbalxia. Nacho Pedraza chegará entre algodóns xa que se resentiu no último adestramento das molestias de abdutores que xa lle impediron saltar ás pistas nas últimas semanas.
As filas insulares acollen con alento o posible regreso de Joan González e Javi Rodríguez, despois da ausencia do último encontro por molestias, nunha tempada na que a enfermería está traballando moito; ás baixas de Martín Armas, Toni Rosselló e Jaume Sitges, uniuse esta semana a de Vega.
IMPULSO PARA UNIRSE AL PELOTÓN DE LA PERMANENCIA (MANACOR, VIERNES 25, 20.30 HORAS)
Arranca la segunda vuelta de Primera División con otro compromiso de la liga naranja. El CD Burela FS Pescados Rubén emprenderá vuelo esta tarde hacia las Baleares para pelear por su primera victoria, ante el Fisiomedia Manacor, un impulso vital para unirse al pelotón de la permanencia en la máxima categoría. El pabellón Palma Arena acogerá la 14ª jornada mañana, a las 20.30 horas.
“Tenemos que repetir la actitud de Puertollano” dice tajante el técnico, Julio Delgado, mostrándose optimista: “Recuperamos a Christian y Mimi para las rotaciones tras la sanción y ya tenemos a Cesinha, que aunque carece de ritmo de competición ya demostró una excelente predisposición la semana pasada”, dijo el entrenador.
El capitán Juanma Marrube coincidió en la trascendencia de la cita porque “volverá a ser una final para el Burela FS, con un rival de la misma liga” e incidió en la importancia de comenzar con buen pie el segundo trayecto de la liga. “Sacar algo positivo en dos partidos lejos de casa nos va a dar confianza para comenzar mejor la segunda vuelta en Vista Alegre, donde somos más fuertes” apuntó el Mariskal.
Tan sólo 4 puntos separan la cuadrícula de mariñanos y manacorís en la lucha por la supervivencia en la élite. En la primera vuelta, el luminoso favoreció a los insulares (1-5), en el “juego más flojo del Burela FS como locales” a juicio de Juanma. “Por las referencias del anterior enfrentamiento, sabemos que basan su éxito presionando bien el balón y aprovechando los errores en zona de inicio”, así habló del equipo del que fue técnico del Lobelle, Tomás de Dios, y de los exnaranjas Javi Rodríguez y Víctor López.
Tras las salidas del club de André y Dani Martín, Julio Delgado podrá disponer de todos sus efectivos, a excepción de Silva, que no viaja debido a una leve lumbalgia. Nacho Pedraza llegará entre algodones ya que se ha resentido en el último entrenamiento de las molestias de abdutores que ya le impidieron saltar a las pistas en las últimas semanas.
Las filas insulares acogen con aliento el posible regreso de Joan González y Javi Rodríguez, después de la ausencia del último encuentro por molestias, en una temporada en la que la enfermería está trabajando mucho; a las bajas de Martín Armas, Toni Rosselló y Jaume Sitges, se ha unido esta semana la de Vega.