A Coruña, 5 de febreiro de 2013.- A Organización de Profesionais e Autónomos (OPA) de Galicia informa de que esta Comunidade perdeu 931 autónomos no mes de xaneiro tras rexistrar no Réxime Especial de Traballadores Autónomos (RETA) unha afiliación media de 213.441 fronte aos 214.373 que había en decembro de 2013.
Todas as provincias galegas perderon autónomos durante o último mes: A Coruña (-305), Lugo (-105), Orense (-146) y Pontevedra (-376).
O presidente nacional de OPA, Camilo Abiétar, volve a reiterar que a clave para a recuperación dos autónomos “está en la financiación y en que las administraciones y las entidades bancarias faciliten el acceso al crédito de una manera real y sin trabas”.
Tamén incide na necesidade de “acabar con elevada tasa de economía sumergida registrada en España, y que según el último informe de recoge el informe presentado por Técnicos del Ministerio de Hacienda (Gestha), se sitúa en el 24,6% del Producto Interior Bruto”. E é que, ó seu xuizo, “la economía sumergida está provocando que aumente la competencia desleal, circunstancia que perjudica gravemente a los autónomos y emprendedores legalmente constituidos”.
Na súa opinión “es importante que los autónomos y emprendedores tengan la suficiente confianza y reciban el apoyo necesario para que sus negocios sean fructíferos y puedan perdurar en el tiempo, pues con ello se estará generando riqueza y se crearán puestos estables y de calidad”.
Por este motivo confía en que de agora en diante as afiliacións de autónomos “registren un crecimiento continuo y estable y no nos veamos abocados a la incertidumbre de esta montaña rusa en la que unos meses se incrementa el número de autónomos y otros disminuye”.