Ribadeo, 3 de outubro de 2017. RadioVoz A Mariña inicia este xoves, día 5, un espazo semanal sobre meditación e mindfulness a cargo dos ribadenses Juan Luis e Guillermo Amor. Será unha nova sección no programa Voces da Mariña, que presentan Félix Jorquera e María José Fernández Azpeitia de luns a venres de 11 a 12 da mañá. RadioVoz A Mariña emite no 102,3 FM desde Ribadeo e no 88,5 FM desde Viveiro.
Juan Luis e Guillermo Amor explican que “el mindfulness consiste en poner las bases de la meditación a funcionar a lo largo del día, ya que nos encontramos con dificultades e imprevistos y entonces aplicamos las técnicas de relajación a la vida diaria. Llamamos meditación al uso de técnicas para enfocar nuestra atención y ayudarnos a desarrollar cualidades positivas, como la concentración, la claridad de conciencia y la aceptación. El mindfulness trata de realizar una introspección que nos haga ser conscientes de lo que está sucediendo mientras lo experimentamos, tanto si son sensaciones físicas de nuestro cuerpo como pensamientos o emociones que surgen de nuestra mente. Consiste en comprender que sucede en nuestra experiencia en el instante en el que ésta se esta produciendo y allí donde estemos. Tanto la meditación como el midnfulnes están enfocados a realizar un mejor uso de la mente. Esto aplicado a las empresas lo que hace es mejorar muchísimos aspectos, desde el nivel personal entre los compañeros hasta a nivel profesional: mejora la productividad y las relaciones entre los trabajadores. Lo que pretendemos es trasladar estas técnicas a la vida de cada uno”.
Juan Luis e Guillermo Amor poñen en marcha un grupo de meditación e mindfulness que comeza as actividades este xoves, 5 de outubro, ás oito e media da tarde nas instalacións de Anima Mundi Ribadeo CV, que están na Avenida de Asturias 7-9 baixo da vila ribadense. As catro xornadas desta actividade que se desenvolverán durante os xoves deste mes serán gratuítas e os interesados en continuar deberán realizar unha achega de 25 euros ao mes. As inscricións poden facerse en Anima Mundi Ribadeo CV, chamando aos teléfonos 620.73.85.93 ou 620.21.65.82 ou ben a través do correo electrónico Creainteligenciaemocional@gmail.com.
